kvande95 Skrevet Mars 7, 2015 Skrevet Mars 7, 2015 Hallo! Har over lengre tid ønsket meg mer effekt i min e28 518i fra 1987, og mtp at m30/m88 blir for voldsomt i forhold til vekt og godkjenning, har jeg bestemt meg for å søke om blåser. Men for at dette noengang skal bli realitet må jeg først og fremst ha en plan på deler som skal brukes, og jeg må si meg veldig grønn på dette. Så jeg lurer nå på om noen har et godt forslag på turbo-oppsett for en m10b18, helst innenfor rimelige budsjettsrammer. I utgangspunktet ville det vært optimalt med å godkjenne dette med 287 (?) hester, som M5'en kom med. Jeg vet disse motorene har veldig mye potensiale med det rette oppsettet. Jeg er ikke ute etter et oppsett som "Ebay-kit-montert-rett-på-m10-uten-forsterkninger". Motoren skal ut å tas i deler uansett, så tips til ny innmat kommer også godt med (om nødvendig). Og hva bør jeg eventuelt gå for av coopering, pyramidering og pianotråd? Har også tenkt på E34 M5-bremser, ettersom disse er "bolt-on". Er for minst mulig adaptere og forskjellige patenter, ettersom dette blir mitt første "bygg", og vil begynne mer eller mindre i basic's. Takk til alle som vil ta seg tid til å hjelpe meg!
Jeo635 Skrevet Mars 8, 2015 Skrevet Mars 8, 2015 Hvis ikke kan du kjøpe m102 blokk med veiv og stempler,2 stk e34 topper med insug til 3000 kr.jan Erik 90930966 .ring for ipaden min er helt på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå