Gå til innhold

540 Touring 2000 mod (Solgt)


olemt
 Share

Anbefalte innlegg

På grunn av utenlandsopphold blir ikke min 540 brukt så mye som den bør. Bilen er original norsksolgt 540, med to kjente eiere før meg. Alle servicer fulgt. 185.000 km. Alt utstyr. Eneste som savnes er komfortseter. Her er det "bare" elektriske sportsstoler i grått skinn. Bilen er 2000 modell, men første eier fikk den bygd om til 2001 året etter at den ble kjøpt. Dvs at den har angel eyes og led baklykter. Pluss 16:9 skjerm. Professional Sound med DSP. For mye å skrive egentlig.

Negativt: Liten skade høyre bakskjerm, rust på panser og i førerdør. Ellers topp bil. EU ok til okt 2016.

Ser for meg 90.000 for bilen. Kontakt helst på mail / PM. Er i Norge relativt sjelden så prøvekjøring må avtales i god tid.

post-52651-0-66267600-1425754898_thumb.j

Endret av olemt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så veldig fin ut!

Håper ny eier tar godt vare på den når du finner en! :)

post-52651-0-96604500-1427404955_thumb.j

post-52651-0-20178600-1427404968_thumb.j

Takker for interessen. Klarte bare å finne to bilder til på ipaden. Har flere på pcen hjemme men er ikke i Norge før til påsken. Bildene er fra en session med detailing, pluss bytte til ventilerte skiver. Meget gode bremser på denne bilen med disse skivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

I Norge søndag kveld og mandag denne uken. Setter kupp-pris til 75.000 nå. Det er grisebillig, men vil gjerne selge til BMW entusiast og har ikke tid til å styre med salg via Finn når jeg ikke bor i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I Norge søndag kveld og mandag denne uken. Setter kupp-pris til 75.000 nå. Det er grisebillig, men vil gjerne selge til BMW entusiast og har ikke tid til å styre med salg via Finn når jeg ikke bor i landet.

Bilen er solgt til BMW entusiast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...