Furyon Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Hallo, har et problem på min BMW E34 93. Dashbord belysningen er borte mesteparten av tiden, av og til kommer den tilbake i en kort stund. Mistenker at det kan være dårlig kontakt, men er usikker på hvor jeg skal feilsøke hen. Når det først kommer tilbake, så virker alt utenom speedometeret, der er det helt mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Du kan jo prøve å vippe ut hele huset fra dashbordet (det er festet med to synlige skruer på toppen) også spraye litt elektronisk kontaktspray (biltema eller andre steder har) og se om det hjelper. Hvis ikke så er det visst en greie med noen batterier inni der som kan bli dårlig og lage problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Har du uoriginal radio? Jeg hadde samme problem, og der var det problem med jordkabelen til radio som var problemet. At det ikke lyser i speedometeret er nok pærer som har røket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Ja, jeg bruker en Pioneer 80 prs som radio, blir etterhvert å bytte mye av jordingene som er i bilen, på grunn av anlegg. Men kan det være jordingen som gjør at det kommer på av og til? Fordi hvis jeg presser litt hardt på computeren i midtkonsollen, så kommer belysningen på av og til. For meg virker det som at det er dårlig kontakt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Ja, dårlig kontakt i jordledning var feilen. Fikk kontakt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furyon Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Går den jordingen til batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå