m520 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Min 2000 e39 520d har stått stille siden fredag. Og nå starter den ikke. Kjinner som bare det, men vil ikke starte. Bilen står i slak oppoverbakke.. Har kjinnet tomt batteriet. Hva kan være galt? Ikke gidd å si at jeg skal ta diagnose. Bilen står 10 mil unna der jeg bor, og er her for å hente den nå. På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 (endret) Går starteren?Er det bensin på bilen? Er det lite så kan du prøve å snu bilen så den står med snuten ned eller noke, så ikkje bensinen ligger i ein krok "vekke" fra pumpa eller noke. (Koffor ikkje prøve? ) Sjekket sikringer på starteren? Endret Mars 9, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Det er diesel. Er ca 25 liter diesel på den. Starteren går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Tenkte bensin istedenfor "Drivstoff".Kommer det fram diesel då?Går dieselpumpen når du vrir om nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Søster kom til stedet, og fikk tauet meg igang. starta relativt fort da. Trur fødepumpa i tanken er gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 kan minne om det ja, diesel siger tilbake da. Min gamle 1.8tds var veldig tungstartet om det var mindre en halv tank på bilen, over halv tank så startet den alltid. Bytta pumpa i tanken og alt ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå