prosjekt34 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Da er det på tide å selge E60`n. Tenkte å lufte her å se om noen var interessert før den eventuelt går på finn. Bilen har en eier før meg, kjøpt ny på Bavaria Lillestrøm. Negativt med bilen: Front og bakfanger har parkeringsskader, stort sett riper på hjørner etc. Ikke 100% i lakken generelt, men stort potensiale til å bli en veldig fin bil. Ellers... Fullt servicehefte Langkjørt Komfortstoler Fjernlysassistent Bi-Xenon HiFi-pakken m/ 6FL Business Navi Bluetooth / USB / AUX Lyspakke Er vel det som er verdt å nevne.. Skal få knipsa litt bilder. Kjekk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza85 Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Hva slags farge, og hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Den er blå Skal hoste opp bilder og mer info iløpet av uka. Står i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza85 Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Kom gjerne med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Skal ta meg en tur å vaske bilen etterpå + ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Endret Mars 13, 2015 av prosjekt34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vafler Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 jeg kan være intressert i bilen, bor i oslo og kan komme å se på bilen i helga eller påsken. når enn det måtte passe deg. kan du sende meg tlf nr ditt i privat melding her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Det ser ut til at bilen er solgt dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå