Harald89 Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Hei. Lukter veldig eksos i bilen når den står på tomgang så regner med at manifolden må byttes. ved forrige eu var målinga på 0,55 og på eu nå i februar så var målinga på 0,18 så det tyder jo enda mer på lekk manifold, men bilen drar ikke sånn som den skal under 2000rpm først ved 2000rpm skjer det noe rart og bilen drar unna som bare det. bilen er chippa. noen som har no forslag? lønner det seg og fjerne swirl flaps? gjerne forslag til ei sie som kan gi meg kort info om hvordan det gjøres takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Garantert sprukket eksos manifoild, jeg skaffer disse i støpt jern så slipper man dette problemet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald89 Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Garantert sprukket eksos manifoild, jeg skaffer disse i støpt jern så slipper man dette problemet:) det at manifolden var sprukket veit jeg jo spm var vel heller om det lønner seg og fjerne swirl flaps når man først gjør jobben. men hva skal du evt ha for en manifold i støpejern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mek Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 må ikke akkurat ta ut innsuget for å skifte eksos manifold, så å fjerne de blir vel like mye jobb om du skal bytte eksos manifold eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 (endret) Du må vel ikke av men kan være absolutt greit å fjerne disse, har 22 mm flaps liggende dersom det er de du trenger. Send meg en pm du! Endret Mars 11, 2015 av badsha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papasan Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Garantert sprukket eksos manifoild, jeg skaffer disse i støpt jern så slipper man dette problemet:) Hei, info om denne please, stinker eksos hos meg og på tomgang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå