Gå til innhold

528i Motor selges! (M52TUB28)

TommyNgu
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen sier, så selger jeg en 528i motor.

Pris 5 000 kr eller HBO (likedan motor fra Koed f.eks ligger på 11 000kr-14 000kr)

Info:

M52TUB28

2000 modell

170 xxx km

Motor kommer fra en svensk 528i og er ikke momset inn, så har ikke papirer på motor, men har salgspapirene fra da jeg kjøpte den! Det er byttet topp pakning, bunnpannepakning, O-ringer i vanos (pakninger fra Beisan og ikke billigløsninger fra eBay), pakning ved veiv og oljefilter for 200km siden. Den har stått i min 520i, men skal selge bilen pga. tidsbrist og studier, så skal sette i den orginale motoren igjen og selge bilen. Den går som den skal, turtallsvillig og klatrer fint oppover på km/t! Grunnen til prisen er bla. litt ventiltikking, vil tippe det er noe oljerester som stenger for oljekanele i löfterene eller en dårlig löfter.

Kan väre behjelpelig med frakt på østlandet eller etter avtale. Det er demontert dynamo, AC pumpe, servo, coiler og spjeld, men disse delene er like på 520, 523 og 528, og kan bare flyttes over ved motorbytte. Selge som delemotor siden disse delene mangler, men fungerer som den skal og går godt!

Har også en 528i DME, EWS og nøkkel+tenning (komplett) liggende hvis du ønsker å bygge fra 520/523 til 528 mot et lite tillegg! Dette er til manuell kasse som er utrolig sjeldent og vanskelig å få tak i! Ta kontakt for mer informasjon!

Du kan nå meg på 90 40 92 95 

Endret av TommyNgu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...