bkristiansen Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Ute etter en e60/e90 med kosmetiske skader og/eller mindre feil mekanisk. (skadet karosseri, skader i lakk, plast osv). Prisklasse 70-150000. Må være kjørbar, eu godkjent og den må oppfylle kravene for å kunne kjøres på vei (dvs at b.l.a lykter og speil må være i god nok stand til at det ikke er ulovlig å kjøre). Kun biler med betraktelig prisreduksjon grunnet skader vurderes! Ikke høyere km enn 160000. Ikke interessert i biler med for eks. riper i fangere eller knust grøft-lys, må mer omfattende skader til for at jeg skal være interessert. Ta gjerne kontakt på telefon: 45 22 96 16 eller facebook: https://www.facebook.com/bork.kvilhaug Endret Mars 12, 2015 av bkristiansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 En av de mer merkelige tingene jeg har lest i dag. Jeg har en E90 stående. Ingen skader dog. Men hvis du signerer på at du kjøper den så kan jeg vurdere å gi den en liten smell. Men seriøst, hvorfor kun skadet bil ? Til fagprøve eller lignende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå