Sørensen Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Får plutselig ikke lyd fra høyttalerene i e39'n lenger, Har bare demontert diskantene bak og montert dem igjen etter bytte av dempere bak, har sjekket at alle kabler osv er koblet riktig og at de er hele, har dratt fram spilleren og sjekket at alt satt sammen der og å der var alt som det skulle, sikringene er også hele. Får bare lyd fra basskassa, men ikke i noen av høyttalerene.. Så skjønner ikke hva som kan være feil Noen som har tips til hva som kan være feil? Sitter en 2 din dynavin spiller i den og ettermontert basskasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Får heller ikke signaler til radioen, den bare søker, Kan det ha en sammenheng med at jeg ikke har lyd i høytallerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Fikk fiksa signal kabel til radio'n, de hadde ryki av så fikk lodda det på plass igjen og fikk søkt inn kanaler men fortsatt null lyd... Lyser rødt i ene kretskortet inni spilleren, kan det bety at spillern er fucked? Noen som har noen tips!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 nei altså. kan det vær nåkke så dumt som instillingene på spilleren? har du Suben som "REAR" istede for "SUBW" og søtte fader på maks bak så vill det da berre komme lyd fra bassen. har da drete meg ut på det samme ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 nei altså. kan det vær nåkke så dumt som instillingene på spilleren? har du Suben som "REAR" istede for "SUBW" og søtte fader på maks bak så vill det da berre komme lyd fra bassen. har da drete meg ut på det samme ja. Har ikke gjort det nei, har fungert siden jeg stilte det inn for ett halvt år siden Slutta brått å funke etter at jeg tok ut høyttallerne bak for å montere coilovers, når jeg kobla det på igjen var det null lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 satte du kablane i riktige plasser da? var det to kabler i kvar høgtaler? satt du pluss på minus og omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 satte du kablane i riktige plasser da? var det to kabler i kvar høgtaler? satt du pluss på minus og omvendt?Sitter hun å hann kontakter på høyttallerne som gjør at man ikke kan koble feil på de, så de er koblet riktig Er det mulig og måle om utgangen på spilleren er ødelagt? Tror det kan være den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 (endret) Okei, da er det en ting igjen eg har hatt selv på min bil som har hatt samme problemet. når du drar ut spiller i dashen, så er der kanskje noen kabelsko (ala det som var på selve høgtaleren.) som skal vær plugga inni en han eller en ho. bruka å vær en hult firkant med 4,6, eller 8 ho/han, sjekk om du ikkje en gang har dratt spilleren eller kablene for langt ut slik desse blei dratt ut. veit ikkje om du har samme systemet som i min da. Endret April 1, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 og prøve å sjekke om der er strøm er også lurt. litt dumt å styre for å så vite at der ikkje er strøm :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 og prøve å sjekke om der er strøm er også lurt. litt dumt å styre for å så vite at der ikkje er strøm :/ Kan sjekke strømmen, nappa akk ut spilleren å alle ledninger osv var koblet til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Rare greier :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Prøvde med en kenwood spiller jeg fikk låne av en kompis, den gikk rett i protect når jeg skrudde den på Kommer heller ikke strøm til høytallerne med spillern som har sittet der... Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Du har ikke klart å montere høytaleren så ene ledningen står til jord eller kortslutter da?Du sa det startet når du monterte inn høytaleren igjenn så vil jo være naturlig å starte feilsøkingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Du har ikke klart å montere høytaleren så ene ledningen står til jord eller kortslutter da? Du sa det startet når du monterte inn høytaleren igjenn så vil jo være naturlig å starte feilsøkingen der. Hmm, Kan jo hende det har skjedd noe inni høytaller boksen under demontering så ledningen har løsnet, kan sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Da har jeg sjekket det og, Men der var alt som det skulle... Ikke noe ledningsbrudd i ledningene som kommer fra setet og opp heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå