Edin_M Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Heisann, Vurderer å dra til tyskland i løpet av påsken for å hente en delebil, mer spesifikt en E39 stasjonsvogn. Skal selv plukke av dører og bakluke (høggern er såpass grisk at hel delebil faktisk lønner seg). Er det noen som trenger noe av deler, eller har lyst på noe til bilen sin slik at en evt. delebil som skal hentes inn har ønsket utstyr som noen vil ha. Syns det blir for dumt å ha en hel bil stående kun pga noen dører da interiøret og resten på min egen bil er rimelig god stand på. List gjerne opp ønsker i tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Ta en 520d, jeg fikk 12000 for motoren alene.. Solgte vel deler for 35000 fra en 2001 520d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Nå tenkte jeg egentlig på å hente inn en bil med større bensinmotor og få flyttet over i min så diesel tviler jeg på at det blir. Orginal navi / stor hifipakke, interiør i skinn og diverse småknask er blitt helt ut for e39 sjåfører eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå