E34love Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Hei, jeg har kjøpt meg en M44B19 som jeg skal sette i min E34 M40. Foreløpig har jeg; Hjerne Motor elnett Grenrør Coiler Luftfilterboks Innsug Gasswire Og til det store spørsmålet: jeg har startsperre, inklusive nøkkel, svarte boksen, ringen. Dette er klippet rett ut fra bilnettet. Lurer på om det er lettest å koble opp dette, eller om det går an å omprogrammere hjernen til å gå rundt startsperre. Eventuelt et sted jeg kan sende hjernen for montering av chip. Jeg har funnet et koblingsskjema for hvordan det skal gjøres på e36, og regner egentlig med at det skal være samme fremgangsmåte på e34. Men hvis man får omprogrammert til en rimelig penge vil jeg heller gå den veien, for å slippe unødig styr. Alle svar tas imot med stor takk! Hilsen Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34love Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Har også bånnpanne fra M40. Hvis jeg mangler noen deler, eller det er noe jeg har glemt, si gjerne i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå