Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M102 Motor er komplett og ikke startet opp etter overhaling.

102 er mye lettere og bruke da den ikke lager noe krøll med girkasse og turbo trykk.

Skrevet

Det er vis du bruker original el.nett. 106 motor kommuniserer med aut. Og du må ha chip som går og reseter hjernen kontinuerlig, hvis du skal over ca.0.7-0.75 bar.

Skrevet

Har en m30b35 med gir, sinter og forsterka trykkplate. Alt i bunndel er balansert. H-profil råder wiseco stempler. Grom topp med større ventiler, rustfrie både på eksos og innsug, porta, kam fra IE, crower ventilfjærer og retainere og forsterka vippere. To av stempla har fått seg en trøkk pga ringene til toppakning, så bør nok borres eller hones og 2 eller 6 nye stempler. Har også datasprut hvis det er av interesse. Bremsa 736hk 1075nm med denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...