Defpro Skrevet Mars 19, 2015 Skrevet Mars 19, 2015 Bytte innsug på BMW 523i Advarsel: Denne Gjør-det-selv guiden er ikke ment for bruk på vei. Det er modefisering avkjøretøyets effekt og man trenger godkjenning.Hva som trengs:- M52TUB25 motor (3-serie og 5-serie)- M50b25 innsugsmanifold (brukt)- M52 Innsug Convention kit .- Planen:Dette er for BMW'er med m52tub25 motorer. Jeg har lest og gjort litt researchog fant ut jeg måtte få prøvd det ut. Planen er å bytte ut M52 innsuget til et eldre M50 innsugfra en m50b25 med større volum (60%). Motoren vil da få mer tilgang på luft som øker motorkraften.Det er en litt tidskrevende oppgave, men det skal være nokså plug'n'play.Det man trenger er et M50 innsug og et M52-M50 convention kit som man får kjøpt på nett.Hva som skal bli lagt til: -Bilder om hvordan jeg gjør det. -Erfaringer etter bytte - plusser og minuser om byttet. -mer ****Delene er bestilt og jeg venter på dem****kommer med updates når jeg har fått delene og skal bytteMan ser at M50 innsuget et er den størreM50 innsugsmanifold kitet Diiesel reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå