bmwdude12 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Hei! Selger her min BMW e46 Coupe bakfanger. Dette er en M3-versjon som med sitt stilige design. Jeg driver selv å bygger om bilen min, men fikk feil fanger, og var så heldig å få beholde den. Så den er fabrikk-grunnet, og dermed klar for lakkering.Pris: 3500,- Jeg har også et par Rieger sideskjørt, lakkert i Cosmos Svart 303(Den standard fargen). De er også iført Castrol-merker. Disse kan fjernes om ønskelig.Pris: 500,- For å ikke glemme, har jeg også en Rieger bakfanger, lakkert i Cosmos Svart 303.Pris: 1000,- NB! Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse! Tilstand: Ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude12 Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Tlf 97148268, ved interesse.NB! Bare skitt og smuss på den øverste fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjoms Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 Sender du? Å er den svarte fangern hel eller kunn nedre del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå