exence Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle selge noen av e30 delene mine, da jeg ikke har e30 lenger! Jeg har en mtech 1 vinge, kanalskjørt og frontfanger. Jeg har også ett sett med ubrukte Bc racing coilovere. Disse er kun prøvemontert. Ferdig sveiset med spindler osv. justerbar høyde, camber, 30 trinn stivhet osv. Mtech frontfangeren bærer preg av slitasje og noen reparasjoner, så trenger litt kjærlighet. Kanalskjørt og vinge er i grei stand uten mye skader. Ønsker bud på mtech delene. Kan selges samlet eller separat. Bc Racing coilovera setter jeg til 7000,- eller fornuftige bud. Frontfanger og kanalskjørt er SOLGT! M-tech vingen er SOLGT! Coilovere er SOLGT! Kontakt meg på PM eller tlf: 93263418. -Remy Endret April 21, 2015 av exence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Gran på hadeland:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Fått bud på 1500 for vingen og bud på 1500 for kanalskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sel90 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Frontfanger og kanalskjørt er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2015 Vingen er også solgt! Ingen som vil ha coilovere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Kjøper gjerne coilover-beina til bakakslingen, men regner med det blir litt dumt å sitte igjen med kun de fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 Hei. Jeg har en som er intr. I fjærbeina foran. Så det kan være en mulighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Hei. Jeg har en som er intr. I fjærbeina foran. Så det kan være en mulighet! Er det fortsatt en mulighet, eller er de solgt.? Har ikke sjekket Bimmers på flere dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Hehe..har ikke solgt det enda:) men send meg en sms, så skal jeg høre om han andre er intr. Enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin E30 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Ja, jeg er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Bmw_man?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå