Gå til innhold

Dynavin eller lignende I e46 coupe! Tips/triks?

Anbefalte innlegg

Den nye N6 har jeg hørt mye bra om. Står litt her:  http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2115220-DYNAVIN-N6-Multimedia-GPS-System-for-E46-New-for-mid-2014

mer her (fra selger): http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=16230363#post16230363

Finnes tonnevis med informasjon etc på nettet om den. Det er en på forumet her som har N6 tror jeg. Jeff på forumet der selger de ihvertfall. 

Endret av sanders54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt 2 stk kina produserte 2 din til min E46, jeg betalte ca 2500,- pr stk. ingen av dem funker som de skal. den første jeg kjøpte funka fint i den første mnd, utenom at når jeg hadde navi på så ble plutselig stemmen som forteller hvor du skal kjøre på max volum ... det skjedde bare av og til. styreenheten som skal få knappene på rattet til å fungere fungerer heller ikke.

jeg kjøpte en annen litt senere og den  får jeg ingen lyd utfra så måtte sette inn igjen den første jeg kjøpte, og nå så begyner den å kutte ut lyden også samtidig som de første feilene er der ennå.

Mitt råd: hold deg unna kina produserte din 2 enheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne at radion fungerer heller ikke.

en annen ting også, siden du har 99 mod så mener jeg du trenger 17 pins utgaven av kobling til bilen din, det samme som jeg har, de passer heller ikke særlig bra når du plugger den inn i bilens originale kobling. du får ikke låst den skikkelig.

de jeg kjøpte ser helt identiske ut som Dynavin N6 ser ut, de blir nok produsert på samme fabrikk men har mange forskjellige uavhengige selgere som selger produktene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...