Steffen_1988 Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Kjøpte meg en aluradiator som jeg tenkte å bruke på min preface m20b25, men kan se ut til at den er til facelift.. Vil dette funke? Evt hvilke andre deler trenger jeg for at dette skal funke? Har søkt litt rundt, men ble ikke helt klok på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 http://bimmers.no/topic/629984-preface-m20b20-bytte-til-facelift-m20b25-radiator-tr%C3%B8bbel/ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Så da trenger jeg handle facelift vannpumpe og radiatorslanger med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 I den tråden så skal han ha preface radiator inn i facelift, men kan ikkje forstå det skal være meir problemer å flytte det "din" veg.Vil ikkje forsnakke meg her, men hørest ut som om festene er lik og det er vannpumpa som byttes.Er langt frå sikker då eg ikkje har fysisk sett eller lest opp på nettet godt nok.Anbefaler deg å surfe rundt på nettet litt eller rett og slett prøvemontere og sjå at den henger på.Sjekk og at facelift vannpumpe passer til preface.Sorry at eg ikkje kan sei akuratt ka du trenger, men vil ikkje sei feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Radiatoren har jeg montert så veit den passer Tror jeg leste at inn og ut på radiator er motsatt på facelift i forhold til preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå