RobertGråwe Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Har en 523 iaT som jeg skulle ha senket.Må bytte dempere forran da disse er punkterte, så komplett sett er ønsket.Har du noe, eller vet om noe som gir bilen passe senk uten å hindre meg fra å kjøre over fartsdumper så send meg et svar, er intressert i både kjøp og info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Har en -01 520d touring uten nivåreg som er senket med H&R fjærer, ett år gamle boge turbo dempere foran, og gule bilstein dempere bak som mest sannsynlig blir solgt i deler nå mot sommeren og du er intressert og ikke fått tak i noe til da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Hvordan er det å få dette godkjent, har du tüv-papirer?Om jeg ikke har fått tak i noe er jeg helt sikkert intressert, mine dempere forran er helt skutt, og ordtaket båt har aldri passet bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Er godkjent på bilen det står nå, er ganske sikker på at jeg har papirene liggende, ellers tror jeg det er en smal sak å finne de på nettet om man har nr på fjærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Vel, send på en melding når det nermer seg at du skal demontere.Har jeg ikke fått ordnet noe innen den tid så får du kanskje et salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Fortsatt intressert i senkesett om noen har et liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå