85quattro Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hei! har ei dieselpurke e34 med manuell gir dom jeg driver og pusser på. Og lurer på hva modifikasjoner folk ha gjort med disse motorene/tips/ ting jeg blr gjøre. Det som er gjort med min er opskrudd trykk til 1,4 - 1,5 bar ladetrykk og chippa av optituning [emoji2] noe som spenner greitt ifra syns jeg, blir intercooler med tiden. ( min er en td å ikke tds, dvs ikke ic orginalt) lurer og på og ha på sportluftfilter. Så, hva har folk gjort? Div ting/luftlifter modifikasjoner/ større turbo/ OSV. Takker for svar på forhånd! [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Hvor mye er det folk henter ut av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
85quattro Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Samme lurer jeg på [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Skal bygge opp igjen min nå i påska, etter grundig havari i sommer.. Ligger link i signaturen min, men blir nå bygd i sedan karroseri. Kommer update i den tråden. sikter meg inn på 280-350hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
85quattro Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Tøft! Du får gji en lyd når du begynner med bygget [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 En kamerat benket over 220+ rwhp med standard element og større turbo. Så du kan hente en del uten pumpemodifikasjoner. Ellers så må du oppgraderte til 12mm element osv hvis du ønsker mer pulver enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå