Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,
Kunne tenkt å bytte motor i bilen min. Har tenkt å kjøpe ein donorbil (ein m3, fra utlandet), og lurer på nøyaktig hva deler som må tas fra donorbil til min bil for at eg skal få den godkjent? 

Hva må gjøres for å godkjenne ein bil som blir ombygd og går fra 1.8L til 3L?
Får eit verksted til å gjøre store deler av jobben (sveising og slikt), men før eg gidder å tenke på dette så må det være mulig å godkjenne den. Og får donorbilen så pass billig at det vil lønne seg (vs å kjøpe ein m3).

Takker for hjelp, ønsker ikkje svar som "det er ikkje mulig", fekk det svaret tideligere fra ein eller anna dude på eit anna bilforum, og eg har hørt ein hau med folk gjøre det. Gjerne litt spesefikt svar, Statens Drittvesen sa, nei du må no bytte litt ulike ting, men siden det ikkje var spørsmål om bruksendring eller hva søren de kalte de, var svar og slikt kun veiledene og eg måtte søke om ditten og datten for å få eit bra svar. Til slutt sendte de meg 40 ark i posten (var relatert til chipping, og legge inn turbo, men hadde det meste som går på modifikasjoner av bil, men alt som sto det  var EKSTREMT vagt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...