Hansi93 Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Byttet til meg bilen i juli 2014, hentet den ved Trondheim som var halvveis for oss begge. Hadde innrykk til førstegangstjeneste 2,5 uke etterpå så fikk ikke brukt bilen veldig mye. Har nesten ikke brukt den etter det heller.Litt om bilen: 1986 mod 325 ix, manuell, alpinweiss, nylakkert utvendig med unntak av tak og bagasjelokk. gått ca 229 000km nå. Var bøttestoler foran og blått stoff bak, kjøpte nye framstoler i blått stoff og monterte det i desember.Litt småttri som skal fikses innvendig: el vindu høyre sider funker ikke, el-speil funker ikke, mangler litt lys i dashbordet og girspak er slitt. Utvendig er den helt grei: d2 coilovers bak, bilstein foran, hjemmesveisa eksos hele veien som skal fikses i løpet av 2015, ikke sett så mye rust enda. BBS sommerfelger og viper vinterfelger.Når jeg hentet den: Bilen er veldig lav bak pga coiloverne, skal fikses til sommeren Etter at jeg bytta stoler og ratt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 pen bil! følger med videre! ^^noen planer for bilen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi93 Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Takk:) Prøve å få tak i no senkesett foran og heise den litt opp bak for å få den lik ihvertfall. Har svarte hella lykter som skal på, men burde bytte endel ledninger foran pga mye skjøting og triksing som var der når jeg kjøpte den... Tenkt å holde den ganske original egentlig:) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå