dunderdo Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Selger unna noen deler jeg har til overs. - en venstre bakdør og en høyre for dør uten rust - Bakluker uten rust, der er flekker på den ene, men det er kun lett overflate rust. ingenting I falsen. Den andre var tiltenkt min M5 touring, men siden jeg fikk tak I en ny bakluke med lakk for en latterlig penge, så gikk jeg heller for det. Så denne bakluka fikk all lakk fjernet og ble grunnet med zinga (bedre enn varmgalvanisering) Jeg har også en bakrute med ramme uten rust. Tlf 91695590 Jessheim er plassen! Endret April 17, 2015 av dunderdo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Har du noen fargekode på delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 Delene må lakkeres,så lakkode er uviktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet April 17, 2015 Forfatter Share Skrevet April 17, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå