Snake____1 Skrevet April 4, 2015 Skrevet April 4, 2015 (endret) Den røde skal på den skruen i hjerneboksen ja. Så kan du heller prøve etterpå Endret April 4, 2015 av Snake____1 ivaropstad reagerte på dette 1
ivaropstad Skrevet April 4, 2015 Forfatter Skrevet April 4, 2015 (endret) . Endret April 5, 2015 av ivaropstad
ivaropstad Skrevet April 4, 2015 Forfatter Skrevet April 4, 2015 Hei. Er ute i verkstedet nå og har satt på den røde i hjernebosen. Har sterk mistamke om vi kortslutttet den tidligere, så bet du hvor sikringen er til den? Har sjekket alle sikringene jeg vet om og de ser fin ut..
ivaropstad Skrevet April 4, 2015 Forfatter Skrevet April 4, 2015 Fikk ikke gnist når eg prøvde å starte, men sjekket den røde med multimeter å der var det strøm. Så er nok ikkje sikring likevell
Snake____1 Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Å ledningsnett samt hjerne kommer fra samme kjøretøy? prøv å koble fra ei dyse å måle om du har spenning der med tenning på... Sikring til den røde ligger nok under baksetet en plass. Eller er jeg nesten uten forsalg, eh.. .vent litt... jordinga? Er den på plass ?
ivaropstad Skrevet April 6, 2015 Forfatter Skrevet April 6, 2015 Hei. Fant nå en sikring som var gjemt og den løste problemet, halveis får nå gnist men det er bare 0,9 volt på dysene..
simen95 Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 Som sakt det var ikkje strøm på dysene når tenning var på... Fikk 0,9 når vi prøvde å starte motoren, å det hørest ikkje ut som om bensinpompen starter når teningen er på.
Snake____1 Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 Riktig relè på riktig plass? Høres ut som et av relèene som styrer tenningstrøm ikke vil på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå