Pufhead Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 (endret) Hei er det noen her som kan si meg hva dette er? Har det montert på min BMW e31 og må bruke den vær gang før jeg starter bilen Endret April 5, 2015 av Pufhead Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Ettermontert alarm/startsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pufhead Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 a ok vet du om det er lett og få dette demontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 a ok vet du om det er lett og få dette demontert? Vet ikke. Kjente den bare igjen fra en Audi cab på 90 tallet. Vet du fabrikat på alarmen? Da er det mulig du finner noe på Google. Noen klistremerker på vindu eller noen papirer i hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 ettermontert startsperre, ja. Hadde det på min E36 318, var ekstremt irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pufhead Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 ja er veldig irriterende og bruke den hele tiden :/ men har tittet etter no klistremerker som viser til hvem som eventuelt har levert alarmen men kan ikke finne noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Ikke i papirene i serviceboka/hanskerom heller? Hvis du er heldig ligger boksen over dekslet ved dachbordet, over der pedalene er. Kansje du ser noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå