Gå til innhold

BMW 525DAT Facelift 197hk


 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 525 DAT 3.0.

Bilen er carbonsvart, og har M pakke. Front spoiler har en skade under, men kan helt sikkert fikses for den som inne har ti tommeltotter.

Bilen har beige full skinn interiør, navi pro, cruise controll, automat, svart tak, 19 '' replica M6 på sommer, og 18" OEM på vinter.

Bilen er kjørt 95.000 km, og var på EU kontroll i februar 2015. Det ble da skiftet klosser og skiver fremme, ellers ingenting.

Bilen selges billig,og kan ses i Stavanger området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bilen selges for innbytte pris, 200.000,-

Dette er ca 80.000,- billigere en dem som ligger på finn.no.

Det som trengs å gjøres er:

- Glødeplugg på syl 1 & 5 begynner visst å bli slitt. Disse bør skiftes. Jeg har aldri hatt problemer med start, hverken hjemme eller på fjellet. Så dette er nok ikke så veldig viktig.

- Spyler for bakrute fungerer ikke (kanskje tett, da denne ikke er i bruk av meg. Dette skitner jo til bilen mer en det gjør rent!)

- Front spoiler må av for eventuelt retting/lakkering om man ønsker dette. Jeg har kjørt med det slik i 2 år, og aldri hatt problemer. Rent optisk så ser man det når man vet om det.

- Naf sa det kom litt olje fra girkassen. Det må sjekkes om dette er lekkasje eller svetting. Aldri sett flekker på gulvet i garasjen,

men dette bør nok likevel sjekkes ut.

- Bremsebelegg bak bør sjekkes, og eventuelt byttes. Om det er mer igjen, bør bremsesensor skiftes. Denne koster 250,- kroner på GS (bruk OEM)

- Ja, tror det var det.

PS: Bilen er i daglig bruk, og funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...