ehaugsnes Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Hei! lager en tråd nå i full fart for og sjekke interesse. bilder kommer når jeg får kommet meg på en datamaskin og lastet opp, ellers finnes det mange på instagram : ehaugsnes 04 mod 320d, orginal mtech bil med masse utstyr. -eu-ok til Mars 2017 -196.000km -6tr manuell -godkjent senket med supersport coilovers -studs -pene style132 x5 felger på nye sommerdekk -nytt alcantara m3 ratt -sort sportskinn, sort tak, alcantara handbrekk/gir-skinn -største navi med oppgradert software og aux -dsc, parksensor, regnsensor, klima, setecarme blir som sagt oppdatert med bilder! mest lyst på e39 facelift msport-vogn med relativ lav km.stand. andre biler kan og være av interesse. pris rundt 90k mvh Erlend Haugsnes, 97 87 76 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Haugen Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 skal prøve og få oppdatert tråden idag. Send meg gjerne spørsmål på pm eller sms om det er noe. Bilen står i Åfjord, Sør trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Pris Edit, så det nå Endret April 14, 2015 av santho96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå