suadzahiri Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Hei, har sett en del trånder om double din, men etter som det er så mange å velge på ebay og det er mange som kjører android 4.4 lurer på om noen her kan anbefale eller hjelpe med å velge riktig enhet. Dynavin n6 og avin avant 2 ser ut som beste valget men de koster jo en del også... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Jeg kjøpte en double din fra china for noen år siden, lyden var elendig! Så er ikke å annbefale. Pioneer eller lignende merker er bra. Men koster jo litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 Takk for svar. Tenkte på pioneer selv men pioneer,kenwood osv har ikke spillere som er laget for spesifiserte biler som bmw e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Hvis klar og sterk lyd er et must, må du gå får en av de dyre.Hvis du derimot klarer deg med noe billig, vil jeg anbefalle deg Pure android spillerne, ser ut til å være et ok kjøp i billig-klassen.Ellers tror jeg du blir mer fornøyd med en avant-2.De har støtte for alt billigspillerne har, og mer, og gjør det mer stilrent.Hvis du skal ha en av billigspillerne til å føles originale krever det mye jobb, og på mange av de ender man opp med den plagsomme android statuslinjen øverst som bare tar opp plass.Selv har jeg kopiert fra hva andre har gjort, og fått min til å føles litt renere ut, men tiden jeg brukte kunne blitt brukt på overtid så jeg kunne kjøpt en avant istede. suadzahiri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet April 13, 2015 Forfatter Share Skrevet April 13, 2015 takk for svar mye bra info lyden på original spiller er helt ok for min smak så jeg vil heller ha en spiller som har navi og litt mere funkskoner. er ikke ute etter bra lyd men regner med at dynavin avin avant 2 og mange de spillerne fra kina, så lenge de ikke nedgraderer lyden, jeg håper de ikke nedgradere hehe. så går jeg kanakje for det isteden for en blod pris spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå