sh0xx Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 hei som dere skjønner har jeg slitt litt me anlegget i bilen min.. er en 2001mod e39 me hifi/navi/cd veksler. problemet er det at jeg tenkte å bytte forsterkeren så jeg fikk litt mere power i orginal høytalerne og eventuelt montere en subb. leste en del rundtforbi å bestemte meg for å kjøpe en THA 475PnP fra bilradio, når jeg bestilte den så sa de at de ikke hadde kabelsett men de lå til salgs på nettet så bare å kjøpe der, hvis ikke var det null problem å koble om eller lage eget kabelsett. etter mye leiting å banning så har jeg gitt opp rett å slett å spør her før jeg kaster driten i søpla xD haha så lurte egentlig på om noen som kan koble opp så THA forsterkern funker eller om noen som har et kabelsett liggende som de ikke bruker:) Takk for alle tips på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Hvilke trenger du? Runde eller FAKRA connection? Jeg har FAKRA (se bilde) og leiter meg ihjel etter det. Ligger flere sånne runde på ebay med kabelsett til forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Har samme som på bildet, de har slutta å lage det settet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå