Bekkis Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 (endret) Har bytta hjullager bak på den ene siden og der var det gode spor på mutteren så jeg fikk den av, men på denne siden var den så rustet så pipa ikke får no tak. Noen som har no knep for å få av mutteren? Endret April 11, 2015 av Bekkis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Å helvete. Tror du må ty til noe mer kraftigere for å få den av. Plasmaskjærer høres riktigere ut. Du kan jo alltid prøve med å dusje mutteren med wd40, låne en liten luftkompressor med muttertrekker å kanskje ha flaks at den kommer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkis Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Å helvete. Tror du må ty til noe mer kraftigere for å få den av. Plasmaskjærer høres riktigere ut. Du kan jo alltid prøve med å dusje mutteren med wd40, låne en liten luftkompressor med muttertrekker å kanskje ha flaks at den kommer av. ja, tror den må skjæres på no vis. brukte rustløser på den og varma den lenge før jeg prøvde, men rikka seg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Hva varmet du med? Varm den rødglødene, slå på en litt mindre pipe (29mm for her er det vel 30 mm) Hvis du ikke bruker muttertrekker, slå på latmansarm med en stor hammer mot mutterne samtidig som du prøver og løsne. Har du flaks kan det gå. Men dette er noe av det værste jeg har sett når det gjelder rust på hjulnav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2015 Share Skrevet April 12, 2015 (endret) Ser ut som den "låsekoppen" fortsatt sitter på der, trur ikkje det er mutteren du ser, uten at eg skal sei det heilt sikkert Endret April 12, 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 (endret) Er vel ingen låsekopp på den. Er ekstra ring på kanten av mutteren som er slått inn mot midten på 2 sider for ekstra lås, visst det var den du tenkte på Einaste koppen eg kjem på er støvkoppen Bilde: Endret April 13, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå