Magnusbg Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Ønsker og kjøpe en hel og fin e36 COUPEMå være 6er, 320+Minimalt med rust (småplukk eller ingenting)Helst lav km.stand. ikke over 230 000M-techGodt ivaretatt, helst med servicehefteikke i helskruddEu godkjent Prisklasse 50k-100k (tilsvarer en bil i godstand) Pm meg for en hyggelig bil prat. Er på sjøen til 28 april. Ønsker og kjøpe så fort jeg kommer hjem ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Har en 325? Masse gromt, men er en liten men der.. Sjekk ut tråden på siden min. Så kan du lese selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Har en 325? Masse gromt, men er en liten men der.. Sjekk ut tråden på siden min. Så kan du lese selv Såg den, men er på jakt etter coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BabyBimmer Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnusbg Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå