Michaelw Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 Hei hei. Rett før jeg solgte min første kjærlighet: gikk jeg til innkjøp av en skikkelig sliten uoriginal ikke godkjent ombygd M5 3,6. (Ikke det beste kjøpet) Kjørte den først Setermoen - Oslo fordi jeg tenkte det ville være best å skru mens jeg var hjemme. Etter en good stund uten å ha gjort noe fant jeg ut at jeg måtte ta den med opp igjen så jeg fikk begynt. Var litt usikker på hva jeg skulle gjøre med den så jeg bestemte meg for å bygge en driftebil av den. (Bildene over er tatt etter at jeg hadde begynt rivingen av bilen) Handlet inn masse deler og planlagt litt div slik at det meste var klart når jeg begynte Fikk glassblåst noen fjærbein jeg hadde liggende så BC Coiloverene kunne bli sveiset Glassblåste difflokket i samme slengen Deretter ble de kappet og sveiset Og malt Diffen ble sveiset av en kompis for noen år siden, har 4;27 utveksling så hadde vært kult å prøvd den, men spørs om den passer siden det er et 188 hus på den Hadde en sprekk som jeg tettet med kjemisk metall I dag har jeg tatt ut dashbordet, masse ledninger og skit, gulvteppe osv osv. Nå begynner jobben med og finne ut hva jeg kan klippe og hva jeg ikke kan klippe Ting som skal gjøres: - kappe ut hattehylle og vegg til bagasjerommet, lage denne tett bak dempertårnene - fjærne reservehjulsbrønn - montere fuelcell og catchtank legge opp rør osv til dette igjennom kupén - montere gsp bremseskiver og yellowstuff R klossene - legge opp nye bremserør igjennom kupén - montere hydraulisk brekk - lette dørene, bytte til lexan ruter - bytte hjullagere, endeledd osv osv - bygge nytt dasjbord - sveise bur, stolfester osv - innvendig/utvendig lakkering - lage eksos +++ Ting som er gjort: - handle deler - nye rør hele veien til clutchen - begynt ribbingen Legger ut bilder når jeg har gjort mer Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå