-Vegard- Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Som topic sier, kun rein blokk og topp selges. Har ikke bunnpanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Hvor holder du til? Og hva slags stand er de i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Skien. Stand er uviss siden forrige eier har demontert den. Men etter det jeg har fått sjekket så ser alt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 er toppen trykktestet og fin kjøper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 Toppen er ikke trykktestet nei, men skal være fin. Ble demontert pga han mente det hadde smelt I motoren. Men det skal sies at han ikke kan noe om bil så for alt jeg vet er motor I orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 ka skal du ha for toppen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 Kom med bud på pm så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Andreas Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Er toppen solgt, og eventuelt, er det non vanos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Toppe er ikke solgt, og det er non vanos ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå