Jholmseth Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 (endret) Hei! Forrige eier har montert i en navi av ukjent merke i min 97 528ia. Problemet er at jeg har veldig begrenset tilgang til kjørecomputeren. Får ikke nullstilt eller noe. Får heller ikke opp warnings ol på displayet. Finnes det noen god navi der ute som gir full tilgang til obc? Legger ved bilde av navienheten min. Har kjørecomputer av den store typen. Endret April 20, 2015 av Jholmseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Ingen som sliter med manglende obc ved ettermontert navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Må da finnes en navi som gir full tilgang til obc der ute? evt noe man montere itillegg for å få tilgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 29, 2015 Share Skrevet April 29, 2015 Avin avant 2 og dynavin har vel det ? Men koster endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Så de gir full tilgang til kjørecomputeren slik som originalen?Kan det være den navien jeg har som gjør slik at jeg ikke får opp beskjeder i instrumentpanelet? Får heller ingen plingelyd for å gå ut av bilen med lysene på, eller kjøre uten sikkerhetsbelte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 30, 2015 Share Skrevet April 30, 2015 Kan jo være noen har kobla ut diverse ledninger når de har montert den spilleren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jholmseth Skrevet April 30, 2015 Forfatter Share Skrevet April 30, 2015 Hmm..ja mulig det..har bare plingelyd når temperaturen blir under 3 grader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå