mhaanes Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Skal i sommer starte litt lett på et e30 banebil/drifte prosjekt, og trenger litt råd 1988 2 dørs. Servo: har m30 motor i bilen, uten montert servo. Noen som har prøvd elektrisk servo? evt. hvilken. Hvis noen har m30 servo, så er jeg intressert. Stolfester: Pleier folk å sveise inn firkantstål mellom tunnel og kanal? Evt. noen som vet hva krav til stolfester innen drifting er? (semi) Bur: Har man lov til å bruke skrudd bur i noen av klassene i drifting? kreves det at bur har noen spesiell form for merking? noen som har erfaring med typ. pedersen bur og montering? Diff: Noen som har erfaringer med den "lille" e30 diffen, tåler denne litt hjuling, eller vil det nødvendig å oppgradere til den såkalte 188! ? diffen med en gang? Hvis noen har noen råd/tips så hadde dette vært gull!! Har mye nytt å sette meg inn i, så om noen har nyttige bilder og linker, del gjerne! Har noen deler, så er jeg også intressert i det skal prøve legge ved bilder etter hvert. -MHaanes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhaanes Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhaanes Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå