Bushnell Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 jeg har litt dårlige foringer forran på min e46, så sjekka jeg på ebay etter bærebruer eller wishbones som det så fint heter, er det noen som har erfaring med disse? for tenkte det var like lett å skifte hele bærebrua med nye foringer i stedet for å bytte bare foringer som jeg regner med må presses ut uansett, og prisen blir ca det samme.. her er link til de jeg har sett på: http://www.ebay.com/itm/BMW-COUPE-COMPACT-E46-2-LOWER-WISHBONE-ARM-WISHBONE-BUSH-/320645929305?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4aa7fc9959&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 jeg vill gått for orginale, eller meyle. når det gjelder foringene ville jeg byttet ut disse med noen i poly. disse får du kjøpt ferdig presset om du ikke har utstyr til dette selv. http://www.ebay.com/itm/POWERFLEX-PFF5-4601-BMW-E46-FRONT-CONTROL-ARM-REAR-BUSHES-WITH-HOUSINGS-NEW-/320989948312?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4abc7de998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 ok, får se hva jeg får feil på på eu godkjenningen, er det bare de foringene kjøper jeg de du linka til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Orginale og uorginale foringer untatt powerflex er akuratt det samme, du merker veldig stor forskjell når du har byttet de gamle til nye uansett. lierbimmer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 er mye forskjellig ute å flyter på nett når det kommer til kvalitet. Har prøvd endeledd og wishbone fra biltema, meyle, schmiedman og koed. Alle har røket innen et år utenom koed som er like fin nå to år etter. Jeg ville gått for originalt eller lemførder, blir fort dyrt når man må ta hjulstillingskontroll hele tiden og skjevslitte dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå