Gå til innhold

ulyd i dashbord, hjelp!

Skogen90
 Share

Anbefalte innlegg

god aften:)

har en 2000mod 320d m47 touring som jeg er kjempe fornøyd med, MEN er en ulyd i dashbordet mellom 1500-2000 rpm jeg ikker finner ut av.

har tatt ut cdspiller, ac kontrolln, askebeger etc å sett inni dashbordet og virker som lyden kommer inni "ventilasjonskanelene" eller hva jeg skal kalle det, tok av klipsene i første boksen (går grenrør ut til gulvet fra den) jeg fant men lyden kom ikke i fra den, men innafor igjen. hører ikke lyden utenfra i motorrommet heller.

Er jo diesel bil så skal jo kakle, rakle og riste litt men har mistanke om motorfester og pakning på bakerste dyse. har ikke peiling på bil generelt men mistanken har strukket så langt.

Ulyden høres ut som panking/rakling og er konstant mellom 1500-2000 og av til på tomgang. Har prøvd vifta på alle slags styrker men lyden er der om den er på eller ei

har noen erfaringer med lignende? eller vet om hva det kan være?

trenger så sårt hjelp med dette siden det irriterer perfeksjonisten i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noe lignende på min E90, hørtes ut som det kom fra inni dashbordet, men var motordekslet som satt litt feil etter jeg var opp med det. :) Er ikke sikkert det er feilen hos deg men du kan vel prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...