Peder Strømme Skrevet April 22, 2015 Skrevet April 22, 2015 har ett problem med min bmw e34 524TD ettersom att kompis min kjørte bilen etter den begynte og koke og kjørte med kokende motor til den plutselig stoppet første gang startet han bilen igjen på clutch så kubbet bilen på nytt igjen 5 minutter etterpå mitt på veien han sa at idet motoren stoppet kom oljelampen på men det var/er nok olje på motoren. og nå har jeg skiftet hele kjølesystemet + toppakning men problemet nå er at bilen ikke vil starte igjen. får drivstoff og nok av luft men allikevell ingen tegn. har prøvdt en gang og trekke bilen igang på gir men det tørr jeg faen aldri igjen ettersom den startet ganske lett men en helvetes klakke lyd og da langt vekke fra normal diesel klakking(mulig mekaniske klakke lyder?) og bilen kubber med en gang du stopper og taue bilen for og la den gå på tomgang. vist du trykker på gas pedalen blir lyden bare høyere men turtallet står iro på 1000 og eneste som er bevegelse i på speedometere er drivstoff forbruke på mil. hva kan ha skjedd er stemplene "kokt" fast ? har null peiling på disse motorene og hva de tåler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå