hauge34 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Prøver å selge unna litt deler som bare ligger i vegen. Heilt og fint baksete, stoff, til sedan. Komplette lykter, hvit org. Bakfanger, org sedan. Komplette bremsekalippere med gode klosser og claver. 520i Må bort så kom gjerne med bud. Holder til i Bergensområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hvordan er calipperne? Pris? Sent from my ipod nano using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauge34 Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 (endret) Grunnen til at eg byttet dei var for at eg vil ha større motor i bilen og begynner då først med å oppgradere bremsene + det var litt lugging i bremsene, men det er eg ganske sikker på var skivene calipperne ser bra ut, kan sende deg bilde. Klossene er så godt som nye! Bud ønskes da dei bare står i veien Har mulighet for å sandblåse dei vist det er ønskelig, men då vil eg ta meg bedre betalt etter som at dei blir så god som nye Mvh Joachim Endret April 27, 2015 av hauge34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauge34 Skrevet April 26, 2015 Forfatter Share Skrevet April 26, 2015 (endret) Opp Endret April 27, 2015 av hauge34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Send meg bilder så blir vi sikkert enige om noe Sent from my ipod nano using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauge34 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Det er greit, fikser det i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauge34 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Har du ein mail eg kan sende dei på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå