VegardFj Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Selger unna litt rarhet jeg har liggende da bilen er vrak Tingene befinner seg i Halsa på Nordmøre. Kan sende om frakt blir betalt på forhånd. Mørke grøftlys: 200kr Dashbord i svart. Har den delen som sitter nedom også. 500kr Bakrutesenker i Mauritius blå. 300kr Nye skvettlapper fram. 200kr Nedpussa m3 speil 300kr Orange blinklys til coupe. 300kr Drift trike selges også for 1500kr (MÅ HENTES) Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Hei! jeg tar gjerne grøftelysene! Kan du ikke sende meg en SMS så tar vi resten der! 98 16 to en 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Heimdal Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 er dette fra coupe eller er det fra sedan? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.R.Nystøyl Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå