BMW E39 ;) Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 Hei Tenkte å senke bmw min. fant senkesett på ebay. Så lurte på om jeg får godkjent senkesette med tyske Tuv papirer. Eller må jeg ha det på norsk eller engelsk?
bmwmann24 Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 (endret) Det tyske TUVpapiret er jo copyright beskyttet så det er jo gyldig i alle land. Så lenge alle data er skriblet ned så skal det være akseptalbelt med tyske papirer. Nå skal det også sies at det finnes mange forskjellige mennesker bak stats-disken. Noen krevde faktisk å få papiret oversatt:p Det er komisk, men saken løste seg med en lang omvei på 10 mil.. hver vei... Og bilen ble godkjennt i Gjøvik i stedet. Som regel går det helt fint med TUVpapir på f.eks tysk, da de vet at f.eks meca skipper masse forskjellige deler fra tyskland (meyle,bilstein osv) så da følger naturlig nok TUV på tysk. Senkesettet jeg kjøpte via Meca var tysk, ingen problem å få godkjennt i Tr.heim hverfall:) Endret April 26, 2015 av bmwmann24
Espen Aass Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 Sjekk også at senkesett er godkjent til din bil! Feks. er det godkjent til E34 520 er det ikke sikkert det er godkjent til bruk til E39 520.
BMW E39 ;) Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 takk for svaret. Men lurte på om hvis jeg for Tuv papirer på nette så kan jo jeg oversette fra tysk til norsk eller engelsk sånn at det er lettere for dem å leste og forstå. Er det en mulighet?? Sånn at jeg er forbret for de vanskelig personene bak disken?
BMW E39 ;) Skrevet April 26, 2015 Forfatter Skrevet April 26, 2015 Selvfølgelig skal skjekke om det passer min bil. Står vel i beskrivelsen på ebay. Har noen erfaring med supersport senkesett 50/50 (kunne fjærer) på bmw e39
Espen Aass Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 takk for svaret. Men lurte på om hvis jeg for Tuv papirer på nette så kan jo jeg oversette fra tysk til norsk eller engelsk sånn at det er lettere for dem å leste og forstå. Er det en mulighet?? Sånn at jeg er forbret for de vanskelig personene bak disken? Det skal holde mer en nok med Tüv papirer på Tysk. Hadde ingen problem med dette til min gamle E34 540 ved Drammen trafikkstasjon for noen år siden. De så på nummere på fjærer og målte høyde + sjekket hjulstillingspapirer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå