ww2 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Selger motor og gir samt understell til 323i e21 garantert km-stand bilen delene kom ifra kjøpte jeg av en eldre kar i haugesund som hadde hatt bilen siden den var et år gammel. Motor/gir har jeg bytta :vannpumpe,regreim og strammer,alle dyserøra er nye,nye tettninger i dyser,ny clutch og slavesyl. Girkassen er selvfølgelig 5trinns. Forstilling her er alt nytt og delene er lakka Mellomaksling følger det med ny hardy til og nytt mellomaksellager. Bakaksling her følger det med alle foringer nytt samt drivakselmansjetter Følger også men nye org bolter til for og bakstilling,samt nye motorfester. Ellers følger det med ansa grenrør og nytt 323 eksosannlegg. Selges pga nye prosjekter og at jeg kunne brukt plassen til andre ting. Pris 25000kr ev bytte i 18" oz futura ev haman ppg til bmw 5serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå