Ccola Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 hei! har en 316i 2002 mod e46 som jager på tomgang, har skiftet lamda, å funnet en rift i innsugs belgen, som er forsøkt tettet med tech7 og massevis av teip, virker helt tett. men tyder på at det er mer falsk luft som kommer inn. er det noen som vet hvor det evt er mest brukelig at det skjer? har ikke mye erfaring med disse motorene og hvor jeg skal lete, så føler jeg leter etter nåla i høystakken. har også prøvd å rense LMM men den ser ut til å virke, hadde bilen på diagnose i dag, å da sto det "lamda feil " og noe med tennings bank. men siden jeg byttet lamda i går så vil vell det si at det er falsk luft et sted siden lamda slår ut igjenn? all hjelp er til stor takk ! om noen har full kart over vakumslanger osv og hvor jeg skal se etter rifter mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ccola Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Motor lampa lyser også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå