Kny Skrevet Mai 13, 2015 Skrevet Mai 13, 2015 Hei! Jeg har en E46 touring hvor jeg fikk feil på EU at håndbrekk ikke virker høyre side bak. Venstre virker. I dag skiftet jeg håndbrekksko (og fjærene som holder de sammen), men det er fortsatt null grep, selv når jeg drar til håndbrekket så mye det går er det ingen forskjell på motstand i skiva. Demonterte alt igjen for å se om det var bevegelse i wire når vi nappa i brekket, det var det. Men det syntes ikke å skje noe når alt var montert. Strammet wire under selve håndbrekkhåndtaket ca 1,5cm uten forskjell, og justeringsmuttern på håndbrekket justerte jeg en halv cm. Det jeg lurer på om det kan være del nr 3 her som gjør at det ikke skjer noe? Må denne også skiftes? Den ser veldig sliten ut hvertfall, men hva gjør den, annet enn å holde fast brekkwire? Evt. noe annet jeg kan prøve?
rekorden Skrevet Mai 14, 2015 Skrevet Mai 14, 2015 Når du drar i brekket skal nummer 3 dele/åpne seg slik at skoene presses ut mot trommelen. Er de to delene denne består av rustet sammen vil du få omtrent null virkning på brekket.
Kny Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Skrevet Mai 15, 2015 Takk, var det jeg tenkte. Da er det nok den som er problemet mitt da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå