Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Hei. Jeg har for øyeblikket en meget fin utgave av en Bmw E60 525D med automat. Den har gått 180 000 km og er tatt veldig godt vare på. Akkurat nå har jeg et sted mellom 225 og 235 hk under panseret pga chip og merker stooor forskjell . Men jeg vil gjerne gjøre noe mer med bilen når det kommer til HK. Har dere noen annbefalinger om hva jeg kan gjøre og hva jeg ikke bør gjøre? Når det kommer til det tekniske angående bil så er jeg ganske dødfødt. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Motorbytte til 535d-versjonen av M57TUD30 vil vel være mest hensiktsmessig. Ikke peiling hva det vil koste om du ikke gjør jobben selv. Rundt 60 000 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Motorbytte til 535d-versjonen av M57TUD30 vil vel være mest hensiktsmessig. Ikke peiling hva det vil koste om du ikke gjør jobben selv. Rundt 60 000 kanskje? Takk for svar, skal lese meg litt opp på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Trf kan nok skremme ein haug med hestekrefter ut av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Be-eM-We Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Trf kan nok skremme ein haug med hestekrefter ut av denne Takk for svar! Hvem er det som driver med dette da? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Søk opp TRF-Racing her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Maler du kaliperene så er eg sikker på du får 50+ hestekrefter til Be-eM-We reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå