Dan Randa Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Bilen starter men kjører en liten stund så stopper motoren mens jeg kjører. Stopper og starter motoren og kjører en liten stund og det samme skjer igjen. Hva kan det være? Bilen er gått 140 000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RON78 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Det kan være så mye, start med diagnose. Men har opplevd samme feil på min, da var det en dyse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Randa Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Det kan være så mye, start med diagnose. Men har opplevd samme feil på min, da var det en dyse.. ok, skal på verksted asp så får vi se hva dem finner ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RON78 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hei! Har du fått sjekket bilen? Spennende å høre hva som feilet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Randa Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 Dyse nr 3 var gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RON78 Skrevet Mai 23, 2015 Share Skrevet Mai 23, 2015 Dyse nr 3 var gåen. Godt tippet da:) Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå