The Edge Skrevet Mai 16, 2015 Skrevet Mai 16, 2015 (endret) Har vært på pkk med min '97 528ia. Fikk der 2'er feil på senkesettet som ikke er registrert i vognkortet. Må dermed vise den på biltrangsynet for å få skrevet det inn i vognkortet. Har fjører av typen FKS109, originale sachs dempere bak, og en eller annen bilstein demper forran. Har papirer på senkesetet(vedlagt) og fjørene forran er bra med godt synlig nummer på. Fjørene bak er noe rustne med avflasset lakk, så der er det synlig nummer kun på ene fjøren bak. Dette faller vel kanskje ikke i god jord hos trangsynet? Jeg burde vel kanskje skaffe meg nye fjører før jeg tar kostnaden med hjulstilling og innskriving i vognkortet, men usikker på hva jeg burde skifte til. I følge forrige eier var bilen senket 50mm men er usikker på om dette stemmer(fikk tips her på forumet at de var 35/35mm), men kunne godt tenkt meg litt mere bakkeklaring dersom jeg først skal skifte. Liker veiholdningen, men den er litt stiv og lav på dårlig veistandard som det jo finnes mye av i dette landet.. Noen gode forslag til komfortable og ikke for lave senkefjører? Godtar nissene på bt tuvpapirer på tysk? Eibach får jo skryt, kunne dette være noe (dersom det ikke er fake) : http://www.ebay.com/itm/Eibach-Pro-Kit-Federn-BMW-5-E39-30-20-25-mm-Tieferlegung-/360960834585?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item540af13c19 FK99BM042.pdf Endret Mai 17, 2015 av The Edge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå