suadzahiri Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Hei, hadde bilen hos en Mekaniker da bilen begynte å riste litt for mye på tomgang og det ser ut som motorfestene(gummi foringen)har tatt kvelden.. Jeg var innom bmw autorisert verksted og pris hos dem er 1020 per stk og jeg skal ha 2 stk. Original festene inholder noe slags olje(væske)Jeg skjønner at original deler koster, men 2040 for to fester er jo blodpris. Sjkket GSbildeler og de har noen fester de, Merken er ZF Parts og de koster ca 600 kr per styk. Vet noen om de er til å anbefale eller hvis noen kan gi litt mere info om jeg bør kjøpe original fester eller er det bra også med de andre "billig versjonen" Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Hvilken motor er dette? Min 320d 2004 ristet utrolig mye på tomgang da jeg kjøpte den, fikk et verksted til å bytte foringene og bilen ble som ny i forhold. Vet dessverre ikke hvordan foringer som ble benyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Mai 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2015 320d 2004 er det takk for svar. Vet at jeg må bytte de. Kanksje jeg burde kjøpe original foring allikevel.. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 320d 2004 er det takk for svar. Vet at jeg må bytte de. Kanksje jeg burde kjøpe original foring allikevel.. Jaja ZF er et anerkjent merke, så hvis du får 2 motorfester for 1. orginalt, Nå syntes jeg ikke 1020 kr er masse penger, men 2040 er nå mere enn 1200,- Så, ikke er jeg fra Bærum, så da blir det 1200,-kr slik jeg ser det. Noe annet blir litt feil liksom. Men for all del, ikke straffbart og betale for mye heller. suadzahiri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Hvilken motor er dette? Min 320d 2004 ristet utrolig mye på tomgang da jeg kjøpte den, fikk et verksted til å bytte foringene og bilen ble som ny i forhold. Vet dessverre ikke hvordan foringer som ble benyttet.Husker du kanskje hvor mye du betalte for foringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Nei, dessverre. Var forhandleren jeg kjøpte bilen av som tok seg av dette. Tror ikke det er noe problem å handle på GS/Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Dårlig erfaring med uorginale motorfester da de ryker tvers av etter kort tid. Det er sikkert mulig å få tak i orginale foringer billigere en på gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Dårlig erfaring med uorginale motorfester da de ryker tvers av etter kort tid. Det er sikkert mulig å få tak i orginale foringer billigere en på gs.Alternativer hvor man kan sjekke originale som er billigere? Gs og autorisert bmw verksted har like priser se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 koed selger orginalvare om du slår opp delenummer. ofte et par hundrelapper billigere. søk opp delenummer via "til kassen" https://www.koed.no/no/CheckOut/Basket/ mange på ebay som selger orginalvare også. får du tak i meyle HD foringer ville jeg kjøpt disse. suadzahiri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 ZF (Lemförder) er OEM leverandør av de fleste foringer og stag. De fleste slitedelene produsert for BMW av Lemförder kan fås for halv pris i f.eks. Tyskland, Storbritannia og USA, f.eks. fra ersatzteile-reindeer.de og rockauto.com, men om du bestiller bare motorfester blir det nesten samme pris som fra GS eller Koed inkludert moms, frakt og gebyr. De delene GS har direkte fra ZF (Lemförder) er som oftest billigere enn originale (BMW-merkede) deler fra Koed. suadzahiri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suadzahiri Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Takk for bra info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå