-oddi- Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Hei Har et problem med min 728 e38 1997 modell, at den til tider ikke vil starte. vrir nøkkelen rundt til startposisjon på tenninga, men starter eller motor vil ikke igang. Alt av lys slår seg på. Vrir jeg nøkkelen rundt en del ganger, så pleier den og starte til slutt. Greit og fått fiksa dette, før det blir helt håpløst. Har tidligere fått opp melding i dashen om remote key battery, men kan det ha noen sammenheng med dette?. Har byttet batteri i nøkkel, så fjernstyring av låser fungerer med nøkkel. Hadde en liten mistanke om at det kanskje vart chippen i den ene nøkkelen som var litt kluss med. Men det er akkurat det samme med reservenøkkel. Har lest litt på nettet at det er en del som har litt problem med ews?. Tips og ideer som kan føre til at jeg får fikset dette problemet, setter jeg stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 bakstykket på tenningslåsen som begynner å bli slitt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå