SvadZ Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Har et komplett turbokit til bmw e36 til salgs da interessen har forsvinni.. http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/velg-bil/bmw/turbo-kit-e36-rekkeseks-ca-350hk.aspx430cc dyser (kjøpt brukte på bimmers.no) kdfi ms2 v1.4 m52 plug and play datasprut (kjøpt ny på kimmit.no) prosport digital bredbåndslambda (kjøpt ny på nordicautoimport.no) biltema turbotrykksmåler + div slanger og klemmer.. kun prøvemontert og og vridd om tenning for og se at den fyrte. har også kvitteringer på mye av det. kom med bud, skambud blir ikke besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 spam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim2209 Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Hei, har sjøl kjøpt ett sånt kit derfra, det eneste som er brukbart i det kitet er intercooler, slanger og rør, jeg monterte mitt å kjører med maxxecu sprut, første tur i benk så røyk turboen, tok den ut å bytta ut hele innmaten med garret kvalitet, fikk da 320whp og 440wnp på 95 blyfri på 1,2 bars trykk, har brukt den en stund å det har funket helt topp men her om dagen røyk manifolden også, en kjempesprekk, helt ubrukelig slik det kommer fra butikk med andre ord, men funker bra med litt modifisering, så hva tenker du å ha for det? tonyku reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 (endret) hallo, som sagt så veit jeg ikke noe om holdbarheten da jeg bare så vidt har fyrt den opp med det selv, men jeg er åpen for bud hadde tenkt på å selge det komplett men viss det mange nok som er inntrisert i enkelt ting så kan det deles Endret Mai 31, 2015 av SvadZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Minstepris da? williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hvor holder du til? 3k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 holder til i elverum, hedmark må nok opp litt ifra det, bare spruten kosta 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Passer sprutet på m50 også? Selge uten sprutet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 nei spruten er til m52 bare.. ja kan deles viss budet blir rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben sypriansen Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Selge grenrøret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvadZ Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå