E30_Dale Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Noen som har noen coilovers å anbefale til E36 som ikke koster skjorta og er TÜV godkjente? Skal brukes på en 328 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Dette har vært tatt opp mange ganger JOM / TA technix / Blueline. Økonomi coilovers med tuv. Jeg syntes de funker utmerket til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mai 28, 2015 Share Skrevet Mai 28, 2015 Jeg har supersport black evolution i min. Er veldig fornøyd med det settet. Syns ikke det ble for stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsbmw Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Bruker selv JOM blueline. Greit med tanke på hva de koster. Ingen problem med installasjon eller godkjenning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius9519 Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Hei ! har ikke fått TUV papirene mine til JOM Blueline coiloverene mine, noen som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå